Kızlar herkese selamlar. Dün detaylı ultrasonumuz vardı, bizim oğlan inatçı olacak herhalde çünkü; doktora 3ncu girişimiz de yüzünü gösterdi, o kadar çikolatalar yedim ettim ama bana mısın demedi en sonunda 3ncude yarım dönmüş yüzünü gördük ve babasına cokca benzedigini gordum 🙄😅 ilk girdiğim de vücuduna bakıldı herşeyi cok iyi geldi, cok şükür ki. Beyninde ki olan kist yok olmuş biz onu 17nci haftada öğrenmiştik, 20nci haftada kontrole gittiğimde doktor kaybolduğunu söyledi. Tek bir sıkıntımız var, bizim oğlanın böbreklerin de orta derecede genişleme var. Doktorumuz aslında şu yönden bizi birazcık daha rahatlattı. Her hangi bir sorun olmus olsaydı şu haftaya kadar daha büyük olabilirdi dedi. Bundan sonra büyümez, kaybolabilir dedi. Ama kaybolmazsa da doğduğun da sünnet yaptırabilirsiniz doğunca dedi. Zaten bizde 40ı çıktığında yaptırmak istiyoruz. Başınıza böyle bir şey geldimi ? Tam beyni geçti derken böbrek girdi araya birazcık daha moralim bozuldu.