ilk oğlumda 37+3te 14 kilo ile doğuma gittim. şidmi sadeece 5 kilo almışım insanların tepksii bebek nerde . zayıf mı vs vs. milleti takmıyordum ama bugün sağlık ocağındaki hemşire de az almışssın dedi biraz kafama takıldı aslında 2 hafta önce 31+6da doktor bebeğimin bir hafta 10 gün önde olduğunu da söylemişti. 2124tü 31+6da