Devlet hastanesinde detaylıya girdiğim zaman bebegin kafasında şekil bozukluğu var deyip üniversite hastanesine gönderdi. Universite hastanesinde herhangi Bi sorun olmadığı söylendi bugün özel bir hastanede tekrar detayli ultrasyona girdim orda hafif dolikosefalik tanısı aldık ama doktorun çok önemli bisey olmadığı çoğunlukla karşılaştıkları Bi durum olduğu söylendi ama ister istemez aklımı karıştırıyor böyle Bi tanı alan veya doğum yapan varsa lütfen yardımcı olabilir mi bilgilerinize ihtiyacım var .