Ozgeliz aynen bende bılıyorum açtığım postları ıstemedıgım isimleri merak etmeyın 😂 su ısmını oylesıne yazdım zaten uyumlu olsun olmasın koyucam demedım o yuzden parantez içinde yazdım , şuan bu değil de baska ısım koyayım diyeceğim isimlerde hep zaten suan en cok konulan ısımler Umay İlay Nil Defne herkes herseyı cok koyuyor zaten
Takılmamaya karar verdım
Lina evet hurma ağacı demek
Ama diğer kökenlerdeki anlamlarında cok guzel Farsça ışık saçan güzel kız , Arapça yumuşak narin Özgür kadın vs gider
İnsanlar sadece Ela da koymak ısteyebılır renk sadece bır renk defne bır yaprak kötü anlamı mı var yok hayır
Zeynep Betül Fatıma gibi isimler konulmadıkca çoğu isim de anlamları hayatları cok kıymetlı olan bu isimler gibi değil
Ayrıca Mekke medıneye gıdıldıgınde hurma ağaçları zıyaret edılır ve onların hıkayesı anlatılır , hikayeleri de çok etkıleyıcı
Defne ağacınızda bir hikayesi var ot olmasından başka
Yanı ınsanlar Ela da koyabılır Lina da koyabılır çok çok konulan o anlamsız başka bir ismi de koyabilir
Ben o yüzden herkesın tercıhıne düşüncesine neden bu anlamsız ısmı koyuyorsun gıbı bir cümle kuramam , saygılar