Yenianneperci35 Merhabalar arkadaşlar🌸 Doktorum bu hafta folik asiti bırakıp Vitafemin Dha balık yağı hapını kullanmamı önerdi:) Kullananınız var mı acaba?
bernayerli Yenianneperci35 ben 4 aydan sonra doktorumun verdigi folik asiti biraktim vitafemin dha ya geçtim icinde bir cok vitamin var
Yenianneperci35 bernayerli aa ne güzel sizinde durum aynı:) ben de de bacak ağrılarım olduğu için doktor önerdi. Teşekkür ederim cevabınız için🌸🙏🏻
bernayerli Yenianneperci35 Benim tüp bebek doktorum Folic 1 verdi 3 4 ay kullandım ama kasik ve bel kemigimde cok ama cok acı vardi magnezyum başladık ve oluk asit yerine de bunu verdi benim de hoşuma gitti balık yağı vs olunca hala da kullanıyorum 6 aya girdik
Yenianneperci35 bernayerli oy maşallah sağlıkla güzelllikle gelsin🌸🙏🏻 Bazı yorumlarda okudum ağır gelmiş, bulantı yapmış filan dediler de merak ettim