Nurscl06 38+2 haftalıgım Kızlar dünden beri sulu bir akıntım var su ve akıntı karışık doğumun belirtisi olabir mi yardimci olabilir misiniz 🥺
nb- Nurscl06 Hiç korkma. Doğum başlangıcıysa bile 38 gayet iyi bi hafta. Belki de normal diyecek doktorun stres yapma sakin ol