beyzanurytt Aralık’ta geliyor inşallah bebişim. Oda yapmayacağım kirada olduğum için park beşik aldım 4-5 yıl yatabilir onda. O süre içinde kendi evimize geçersek inşallah odasını öyle yapacağım. Kıyafet olarak ben hep tulum tarzı aldım. İki tane alt üst takım iki tane de çoraplı pijama aldım. Daha eksiğimiz çok. Bebek arabası beşiği biberon seti mama sandalyesi hepsi hazır