Fik Kızlar elimde yenidoğan 0-3 ay 6 ay 6-9 ay ve 9-12 ay kıyafetler var kaçıncı aya kadar yıkasam yoksa hepsini bir mi yıkayım sizce hediye geldi çoğu da karar veremedim nasıl yıkasam 6 aylığa kadar yıkayım gerisini paketli saklıyım diyorum
Dnzglsm_123 Fik 32 haftalık oldum ben. Bu hafta hepsini yıkadım. Bugün ütüsü bitti. Ne varsa yıkayıp utuledim 😂 5 günümü aldı neredeyse ama içim rahat şu an 😊
Dnzglsm_123 Fik 32 haftalık oldum ben. Bu hafta hepsini yıkadım. Bugün ütüsü bitti. Ne varsa yıkayıp utuledim 😂 5 günümü aldı neredeyse ama içim rahat şu an 😊
__mom1 Bizim dolabımız gelmedi dolap gelince hepsini yerleştiricem aya göre değil de kısa kol body, uzun kol body, alt vs diye ayırmayı düşünüyorum. Şuan 24+2yim. 30.haftada hepsini yıkıcam. Ben de çok az yenidoğan var. Çoğu kıyafetim 6 aydan başlıyor.
Serap-asel Fik ben hepsını yıkadım utuleyıp dolabıma koycam sadece 2-3 yaş olanları hurca koyup kaldırdım