Kızlar ben 2 kere üst üste post açtım testle alakalı dün birkez daha erken gebelik testi yaptım çıplak gözle çok hafif görünüyordu dikkatli bakmak lazımdı. Bugün de kanama geldi ama bildiğiniz adet gibi dedim yerleşmw kanaması belki diye ama lavobaya gittim baya baya adet kanı gibi anlam veremedim