zeynozey aminehumamoms yenidoğan için sleepy aldım, yani ilk 40 gün için. Sonrasında deneme yanılma devam edicem☺️
Ebus2045 aminehumamoms Prima çok pahalı ve beden büyüdükçe almak sahada zorlaşıyor. İlk oglumda o yüzden Molfix almıştım ama sızıntı yapmıştı. Sleppy almıştım sonrasında bırakana kadar onu kullandım o yüzden nasipse yeni olacak bebeğime sleppy almayı düşünüyorum. Ama çok alıp stok yapmamakta fayda var alerji yapabilir çabuk büyüyüp küçük gelebilir aklımızda olsun.
Daisy0000 aminehumamoms Sleepy bio natural almıştım deneyim ona göre stoklarım demiştim, acayip pişik yaptı ve cırtları çok kötü tutmuyor. İyi ki stoklamamışım.Molfixe geçtim
aminehumamoms Ebus2045 molfix pure softmu kullanmıştınız yoksa mavi paketimi ben pure soft almayı düşünüyodum mavi paketten kimse memnun değilmiş diye
Ebus2045 aminehumamoms her ikisinide kullandım canım ama mavi sizdirmisti sanırım denemen lazım cocujtan çocuğa değişiyor. Belki degismistir içeriği 1 yıldır bez kullanmıyoruz Eylül’de tekrar baslicaz.
Aysee1123 aminehumamoms Mavi paket aldım. Ama pure softta aynı özelliklere sahip oda iyi yani daha sonra karışıkta alabilirim nasıl denk gelirse fiyat olarak. Arkadaşım kullandığı için onun tavsiyesiyle aldım bende
Pnr_KMRC1 aminehumamoms sleepy 1 no aldım buradaki eski postları araştırarak 48 li bir paket denemelik sorun yaşamazsam devam ederim die düşündüm hastane çantama onu koydum
aminehumamoms Daisy0000 evet ikiside aynı fiyat hatta sarı olan bence daha uygun tanesi 2tlye falan geliyo
Gzmmtrkmn E bebek in kendi markası olan baby me bez, iki oğlumda da kullandım gayet memnunum ve piyasadakilerden oldukça da uygun
minikoannesi123 aminehumamoms Prima premium care aldım ama aşırı pahalı ya :( iyice artıyor fiyatları da Biraz Molfix deneyeceğim inşallah pişik yapmaz
CgladaP aminehumamoms kızımda prima premium care kullanmıştım. Bi ara sleep i çevremde kullananlardan dolayı denedim ama sızdırma ve pişik yaptı tekrar primaya döndüm. O zamanlar 1 adet bez 1 tl ydi🥲 şimdi oğluma da stokçuluk yaparak prima almaya başlayacağım 🤷♀️