Normalde bu cumartesi adet günüm doğumdan Sonra hep adetim geç oluyodu ve dün kahverengi kanamam oldu 1 yemek kaşığı kadar bugün ise hiçbirsey yok sadece lekelenme olmuş adet devamı vs. Yok uyku halimi sıcaklara mide bulantımı gribe baglamistim idrar testi yapsam evde hamileysem pozitif çıkar mı sizce hamilemiyim kızlar tecrübesi olan yazabilir mi