1Sultanaktas bebegimveannesi_ yok ya ne olacak o sadece mide rahatlaması için bir ilaç zararı olacağı bir durum yok 🙂
1Sultanaktas bebegimveannesi_ ay inan bende öyleyim gerçi kocam benden daha evhamlı 😂 takılıyoruz öyle hayırlısıyla bir doğursaydık 🥲
1Sultanaktas bebegimveannesi_ bende kız bekliyordum 🥲 hatta heves edip bi kaç pembişli bişiler aldım😅 mecbur giyecek 😂
bebegimveannesi_ 1Sultanaktas banada herkes erkek erkek dedi ben kız hissettim kız oldu😂 renk pek de fark etmez giysin aslan parçası🤣💖
bebegimveannesi_ 1Sultanaktas inşallah 🙏 ay sormayın şuan kan ter içindeyim ya İstanbul sıcağı hiç çekilmiyor yatamıyorum oturamıyorum yüzüm gözüm su 😂😂😂
bebegimveannesi_ 1Sultanaktas ayy tahmin edebiliyorum orası cehennem gibi yanıyordur😂 neyse son aylar kışa geliyor biraz rahatım bu şekilde biraz idare ederiz artık
bebegimveannesi_ 1Sultanaktas bu arada bebiş alışverişi yaptınız mı kıyafet konusunda bilgiye ihtiyacım var benim doğumum ekim sonu kasım ilk haftası gösteriyor uzun kollu kısa kollu zıbın va ne almam ne kadar almam lazım😇