Kızlar normalde adetim 5 gün sürüyor 5. Gün kanamam olmadı temizlendim abdestimi aldım. Akşam eşimle ilişki oldu. Ertesi gün Ovulasyon testi yapacaktım baktım peçeteye sildikçe kan geliyor herhalde adetim daha bitmedi. Testi yapmalı mıyım yoksa tamamen bitmesini bekliyim