Havvabagdogan Kızlar bi akıl verin🙄39 haftalık hamileyim ama bebeğim hala Doğum kanalına İnmemiş. İner mi yada inmeden suni sancının Doğuma faydası olur mu yoksa sezaryen mi olmak daha mantıklı çok kafam karışık. Birde çatı muayenesinde çok geniş olmadığı Bebek iri olursa doğurman zor olur dedi doktor.
Glen Havvabagdogan ilk kızımı suni sancıyla doğurdum 39+1 de gerci benim suyum grlmişti sıfır sancım vardı ama herkez farklı olur cnm
Mvicik Benim doktorda 4500 kiloya kadar dogurursun dedi 39+4 sancı belirti Yok 40 haftayı doldurunca suni sancı başlatırız dedi
Havvabagdogan Başka doktora da gittim de orda suni taraftarı konuştular cuma doktorumla kesin konuşup bi karara varmak istiyorum🙄