nuzunismail kızım 3 yaşına kadar emdi uyurken alırdı Maşallah dişleri gayet sağlıklı aslında 2 yaşında keserdim ama 2,5 yaşına kadar emzirdim Emzirmeyi kesince çok zorlandı 10 gün ateşlendi emziği de bu yüzden 3 te kestim ,emziğin başını kestim sabah uyandığında ağzına alıyordu baktı olmuyorr aa kesilmiş dedim kalan kısmınıda ucan balona taktım hadi artık emzik bitti ucurulım dedim öyle unuttu🫣