Gul1616 Rahat olun lütfen 1 hafta 10 gün sonra tekrar gidin hatta direkt özele gidin o zaman görürsünüz bebeği. Hayır böyle söyleyip insanları gönderseler boşuna sinir stres olmayacak kimse. Direkt bebek gözükmüyor denir mi ya. Anlamıyorum bu kafadaki doktorları. Benim de ilk gebeliğimde devlet hastanesine gitmiştim kadın bana direktok sevinme her an herşey olabilir daha çok yeni bebek demişti. Oğlum şuan 4.5 yaşinda çol şükür 🙏 sen içini ferah tut canım hiç stres yapıp boşuna göz yaşı dökme 1 hafta sonra göreceksin bebeğini Allahın izniyle ☺🙏🙏