1anneseyma Kızlar 27+4 üm eşimle denize geldik . Su temiz. Herhangi bir problem yaşayan var mı bir problem olur mu
Aydemi 1anneseyma ben her gün giriyorum. Biraz yoruluyorum ama sıcakta yürüyüş yapamadığım için en azından az suda kıpırdamak iyi geliyor
1anneseyma Tgcmrt48 teşekkür ederim ☺️ Çevrem aman girme mikrop kaparsın felan diyince tereddütte kaldım istemeden
1anneseyma Aydemi bende çok yüzmek istiyodum yürümek bu sıcakta hiç çekilmiyor tahammülüm azalıyor resmen
pnarusluu Hamilelikte yüzmeyi öneriyorlar denize girebilirsin herhangi bir problem olmaz sadece mayonuzun ıslaklığına dkkat edin
1anneseyma pnarusluu ıslak mayo bebekte bronşit yapar mı acaba bir tanıdık soğuk şeyler yiyip içme çocuk bronşitli doğar dedi
pnarusluu 1anneseyma banada söylediler ama bende dedim ki bu hafa ılık şeyler siz için dedim hem hamilesin hemde ılık seyşe 😂😂
pnarusluu 1anneseyma ıslak kalmamasının sebebi mikron kapmama için deniyor denizde zaten mikrob havuzdaki gibi değil havuzada gidiceksen ilk saatlerde git
selverg 1anneseyma bende 27 haftalık hamileyim tatile gideceğim doktorum tampon kullanmamı önerdi enfeksiyon olmaması için
Kbrautc-2426 1anneseyma ben 37 haftaligim 2 gün önce yüzdüm sorun yok bence suda mi doğuracan dedi çoğu kişi aldırmadım 28 temmuz planlı doğumum var 😃🙂
sedadiyebiri 1anneseyma ben de enfeksiyondan dolayı tedirgindim ama Nioli yağı alıp birkaç damla iç çanaşırıma damlattım her seferinde. Havuza girdim çok şükür bir şey olmadı.