anneoluyoruuumm16 Kaçıncı haftada yapılıyor kızlar ilk doz. 19+3 olduk ama sağlık ocağından arayan soran yok
boymomyz anneoluyoruuumm16 ilk dozu 25 te yaptırmıştım deprem bölgesi olduğumuz için kalmamıştı geç geldi .
anneoluyoruuumm16 Tucemsiiii hiç yaptırmadım canım ilk doz kaçıncı haftada yapılıyor diye merak ettim