Kızlar yaklaşık 2-3 hafta önce şehrimizde perinatolog olmadığı için özel bir hastanede radyoloji uzmanına detaylı ultrason yaptırdım. Guzel ilgilendi 1saat inceledi. Bir sorun görmedi.Devlet hastanesi kontrolluyum orası da başka bir şehre perinatolojiye sevk etmişti detaylı için birkaç gün sonraya sıra aldım.Sizce yaptırdığım yeterli mi perinatolojiye görünmeli miyim?