Ay benimde öyleydi kaç kere post açmışımdır Allah bilir özellikle dün 30. Haftamız bitti hiç hareket etmiyordu sadece yer değiştiriyordu çok üzülmüştüm akşama doğru hareketlendi çok şükür hastaneye gidecektim o derece korktum yeri daraldığı için hareketleri kısıtlanıyormuş ve bişey farkettim hareketleri değişti önceden tekmeler atardı yumruklar falan şuanda sadece ittirme gerinme hareketi yapıyor yer açmaya çalışıyor gibi 🤣
Ve uygulama bu aralar bebeğin gününü çoğunlukla uykuda geçirdiğini söylüyor endişeleniyoruz merak ediyoruz korkuyoruz ama olacak şeylermiş inşallah sağ sağlim kavuşuruz 🥹