Kızlar devlete hastaneye gideceğim cinsiyet için bir kez özele gittim 14+3 de kıza benziyor dedi fiyatlar malum özelde artık büyüdü devlete gideyim diyorum 17 haftalık herkes devlette bilir diyor bana Anadolu yakasında onerebileceginiz doktor hastane varmı cihazı iyi olan Pendik devlete gittim bir defa ultrason aşırı eskiydi daha böyle iyi cihaz yada deneyimli bilen bir doktor öneriniz var mı acaba ?