Dlnky Bat 28-29 kasıklarımda ağrı ve akıntım var kaset test yaptım ama tek çizgi bu durumu yaşayıp hamile olan var mı
ASE6154 Dlnky benimde 28 yumurtlamam erken olduğu halde çıkmadı, seninde dahaa çıkmaz en azından pazartesiyi bekle ki o zaman bile çıkmayabilir
anneoluyoruuumm16 Dlnky adetim 3 gün geçti kan ve idrar testi negatif çıktı. HCG 4.88 di aile hekimi düşebilir de yükselebilir de. Bir hafta bekle dedi. Bir hafta sonra 562 ile pozitif gördüm. Şuan 19+3 maşallah
ASE6154 Dlnky aslında en kesin sonuç için adetin 1 hafta geçmesi gerek bence çnkü 3. Gün negatif görüp 1 gğn sonra pozitif görenler var. Ama hangimiz sabredebiliyoruz ki😄 3 gün kala başlayabilirsin yapmaya istersen
Dlnky ASE6154 gerçekten sabredemiyorum bu sefer bekleyeceğim dedim sabah kalkar kalkmaz eczaneye gittim 😅
Parlakk Adetten üç gün önce erken gebelik testi negatif çıktı adetim 4gum gecikince normal testle hamile olduğumu öğrendim