Betus0 Merhaba, bebeğim 7 haftalık. Bugün hastaneye gittim ama maalesef kalp atışı duyulamadı. Aynı durumu yaşayan oldu mu biraz korktum da.
Bebegim3444 Betus0 canım burda 10. Haftada dahi kalp atışını duyana okudum. Gec döllenme olmus olabilir. Bende 7+3 de gidicem duymak icin. Duyabilir miyim bilmiyorum