Kızlar 39.haftama girdim ama doğuma dair bir belirti yok ananas yiyiyorum hurma yiyiyorum merdiven inip çıkıyorum ördek yürüyüşü yapıyorum yinede olmadı ama 2 gündür sol kasığıma bıçak gibi sancı batıyor bugün de sol bacağım tamamen ağrıyor var mı böyle bir şikayeti olan