cokkasmabeabi Şubat 2018 e devletten baktığımda bizim burda özel anaokulu var o çıkıyor. Geçen sene bende gönderdim 300 TL. Bu yıl bilmiyorum o yüzden eşimde kaza yaptı masraf çoğaldı devlete vermek istiyorum.
Yigit_Yagiz_Moms bana anasınıfı yok dedi okula gittim. Anasınıfina vercem dedim burda yok burası ilk okul dedi.
runkli0606 devlette hangi okullarda oluyor acaba.
Seyma3534 adrese kayıtlı diye bakınca özel çıkıyor anasınıfı devletteki çıkmıyor devlette isteğe bağlı 1. Sınıf çıkıyor.