Kızlar 13 haftalık hamileyim 7 haftadan beri progestan kullanıyorum düşük riski için lekelenmem olmuştu çok az o zaman. Ama çok şükür daha olmuyor yine de doktor kullanmama devam etmemi soyledi hala bıraktırmadi. Sorum şu böyle bı durumdayken trenle 1 buçuk saatlik yol gidebilirmiyim bı sıkıntı olur mu acaba 🙄