Ben oldum. Korkma lütfen. 😊 İlk uyandığımda ameliyat ağrısını hissettim biraz doğal olarak. Daha sonra agri kesici vs.agrimi baya azalttı. Baş dönmesi mide bulantısı falan da olmadı hiç. İlk ayağa kalkmakta da zorlanmadim yani söylenen kadar zor olmadi. Bol bol kayısı hoşafı içtim o yüzden büyük tuvalete de çıkabildim. Onun haricinde zorluğum 1 hafta sürdü ama kendim oturup kendim kalkabiliyordum. Şu anlık aklıma gelen bunlar 😊