Bu gün kontrole gittim 16 haftalık bebeğim kendi doktorum burda diyildi başka doktora yönlendirdi baktı bebeğin beyninde olan sıvının ölçüsü 9.2 mm ölçüde genelde 10 mm sınırdı sınıra yakın dedi çok morelim bozuldu böyle bişey yaşayan varmı bilgisi olan varmı lütfen yardım edin 3 hafta sonraya ayrıntılı ultrason istedi o zamana kadar nasıl yapıcam bilmiyorum beklemek zor. Diğer her şey yolunda dedi normaldı ama ben çok üzüldüm