Kizlar dün süt sagmistim buzdolabına attim daha 24 saat bile olmadi atali yani simdi cikartip onu oglusuma icircem ama sarı yağı üste çıkmış sütten ayrışmış karıştırınca yerine oturuyor . İlk kez basıma geldigi icin bilmiyorum bozulmamıstır demi dolapta 3 gün saklaniyor cunku.Bide nasıl ısıtıcam onu fikri olan varmi??