19.haftadan beri tam anlattığınız gibi , bunlar çok normal içeride bazen aydınlığı görüyorlar , belirli zamanda işitme dokunma duyuları gelişiyor bebişlerimizde bunlara göre hareket ediyor ve tepki veriyorlar :)
Biz hareket halindeyken uyuyor , biz dinlenme halindeyken uyanabiliyorlar ve pozisyonlarına göre güçlü vurmaları oluyor 😂
Benim paşam dün hiç hareket etmedi babamız çok üzüldü ama bugün sabah uyandığım andan beri maşallahı var 💕