ARENARENAREN ilk hamileliğimde doktorum önermişti 36 dan sonra günde yanlış hatırlamıyorsam 20-30 dakika demişti. Ben çok düzenli yapmadım ama yaptığım kadarı bile işe yaradı diye düşünüyorum. Sadece üç dikişim vardı çünkü. Şimdiki hamileliğimde daha düzenli yapmayı düşünüyorum. Size de öneririm 💜