Zuleyhakaan çok şükür bieşy olmamış, benimde aynısı oldu aşırı derecede çok kanamam oldu ben gitti dedim artık düşürdüm dedim eltim o kanı pıhtıyı görünce şok oldu ağladı filan benimde şuan ilk gebeliğim ilk kanamam oldu şuan sadece progestan ilacını ve kendi folik asit vitaminlerimi kullanıp yatıyorum şükür kanamamda durdu inşallah bişy olmaz