MirsT
Böyle düşünmeyin siz bir can taşıyorsunuz . Zaten yediklerinize dikkat ediyorsunuz anladığım kadarıyla .
Hamilelikte kan hacmi artıyor, bebeğin kilosu ,rahim ağırlığı ,suyun ağırlığı ve daha birsürü şey 12 kilo sadece havadan geliyor . Ve herkes doğum sonrası + emzirme ve sağlıklı beslenme ile çok hızlı kilo veriyorlar , süt yapıyor diye tatlıya dadanmamalıyız genellikle yeşil yapraklı sebzeler , havuç ve bol su diyor hem doktorlar hem de tecrübeli anneler. Ben de başta çok taktım kafaya 60 ile hamile kaldım şuan tam 71 kiloyum 37. Haftadayım son zamanlarda kilo artışınız duruyor bayağı yavaşlıyor . Siz bol bol su tüketin ve gerçekten üzülmeyinnnn siz sağlıklı olun ki bebis sağlıkla gelsinn 💖💖💖💖