Snsineem Bezmiâlem Eyüp hastanesine Daha önce gideniniz oldu mı nasıl hastane doktorları çocuk hastalıkları bölümüne gideceğiz geçen perşembe devlet gittim gram ilgi yoktu özeller de almış başını gidiyor ne yapacağız şaştım 🤦🏼♀️
peksimetya Snsineem eyüp ek hizmet binasına daha önce çok gittim çocuğumu da götürdüm ama kbb bölümüne götürmüştüm çok ilgiliydiler. Yalnız detaylı bir konu olduğunda merkez hastaneye gidin diyorlar. Kızıma geniz eti ameliyatı dediler oraya gidin dediler. Muayeneleri gayet güzel 🤌🏻