Merhaba arkadaşlar ben 25+4 hamileyim daha önce hiç böyle bir sorunum yoktu ama şimdi nefes darlığı yaşıyorum sanki bazen çok az nefes alıyor gibi hissediyorum napmam gerekli aranızda bu durumu yaşayan varmı? Almanyada yaşıyorum burda doktorlarda çok fazla üste düşmüyor sanki normal deyip geçiyorlar