selamlar anlatacak kimsem yok buraya yazmak istedim. demin bir rüya gördüm kız bebeğe hamileyim şu an 31+4 üm. Ama rüyamda erkek bebek doğurduğumu ve sarışın ela gözlü bi şekilde gördüm eşimin gözleri ela. daha karnımdayken yüz hatlarını eşimle görüyorduk rüyamda aşırı garipti bebeğin kafası felan belliydi sanki karın duvarı yok da ince bi tülle örtülü gibiydi. her neyse doğumu kendi ailemin yanında yapıyorum eşimin bile haberi olmuyor bu arada. bebeğim doğuyor ben erkek kardeşimle mutfağa sigara içmeye çıkıyorum 2 dk sonra geldiğimde bebeğim yere düşmüş oluyor ve kolu kırılıyor veya çıkıyor bir şeyler oluyor işte.hatta gözleri şaşı oluyor sonra düzeliyor. sonra apar topar kendi babamla hastaneye götürüyoruz bu arada bebeğim yürüyo çok garip bi şekilde. eşim felan da hastaneye geliyor ama kendi bebeğimiz olduğunu bilmiyor Allahım ne garip bi rüyaydı anlatmak istedim.