helloogbitchs kızlar kusura bakmayın biraz iğrenç bir konu ben şimdi 24 saatlik idrarımı topluyorum bugün başladım ama bi kaç damla dışarı aktı şişe büyük olduğu için doğru düzgün yapamadım sorun olurmu aranızda 24 saatlik idrar veren oldumu ? tşkler
zeynozey helloogbitchs plastik bardağa yapıp şişeye öyle doldur kız direk şişeye mi yapıyon zor olur öyle 😅 ilk gebelikte toplamıştım bende.
Sk06 helloogbitchs 24 saatlik idrarda tamamını siseye yapman gerekiyo yoksa yanliş sinuc cıkıyo bnde ilk bardakta doldurmustum tekrar yaptılar testi bana
Sedo92 Bende yaptim bugün götürücem. Ya xok kötü kokuyor biriktikten sonra burnuma mandal takip yapiyordum dayanamadim kokusuna. 😵💫🤢
helloogbitchs Sk06 tamamını yaptım zaten doldururken sıkıntı çıktı onuda hallettim inşallah tekrar yaptırmazlar aşırı zordu