bebeğin büyümesi ve mideye baskı yapmasıyla bebeğin saçlanması aynı döneme denk geldiği için miden yanarsa saçlı yanmazsa saçsız olur denmesinin sebebi oymuş benim de çok uzun zamandır mide yanmalarım var ama bebek ayaklarını resmen kaburgama ve mideme dayıyor daha ağzıma aldığım şey mideme ulaşmadan yanma başlıyor yani doğunca göreceğiz bakalım bunca yanmaya değecek mi saçları🤣🤣