Zeynaaa0101 14 den 24 haftaya kadar kötü idim sonra ilaç
Etki eti yorgunluk zaten genel hamilelikten de oluyor suan 33+4 ınanın her fırsata uzanıyorum sabah daha enerjim var akşama doğru iyice bitiyor ☺️ ama ben günde 2 tane alıyorum sabah akşam üstelik dengesiz hiper benim sizin neden 4 bilmiyorum doktor bana cok yükselirse bi tane daha alabilirsin dedi ılaç içseniz de tansıyem sabah öğlen aksam tansıyonu evde ölçüp yazmak mesela dün akşam cok düşüktü ilacı içmedim 2-3 gündür 10\6 oluyor pazartesi sorcam doktoruma tansıyon düşüncede bayılcakmıs hisi gelir