Benim ikinci hamileliğim. İlkinde 3 ayı doldurana kadar bulanmıştı hep ama çok şükür istifar etme falan olmadı. Şimdi 2.hamileliğim 7 haftalık yine başladı. Doktorunuza öncelikle söyleyin ama çekilemeyecek bi bulantıysa anca ilaç kullanın bence. Hemen ilaca sarılmak da iyi değil. Kilo kaybetmenize neden oluyorsa şart tabi. Çubuklu krakeri tek geçerim. Hep yanımda. Bi de naneli sakız 🤌🏻