Ben henüz 15 haftalık hamilemiyim ama erkenden, 10 haftalıkken başladım. Akşamları yatmadan hindistan cevizi yağı sürüyorum. Hem kokusunu çok seviyorum, çok rahat uyuyorum hem de göbeğim yumuşacık oluyor. İlerleyen aylarda ek bir çatlak kremi daha almayı düşünüyorum. Doğal içerikli bir instagram sayfası var oradan alanlar çok memnun ben de deneyeceğim.