Kızlar pazartesi günü 9. Haftaya girdik. Normaldede hiç belirtim yoktu zaten sadece kasık ağrısı ve rahim genişlemesi gibi karıncalanma batmaları hissediyordum doktor çok güzel demişti. Ama pazartesi günü tek belirtim kasık ağrım gitti bir anda. Vücudum dümdüz hamilelik öncesine döndü resmen normalim yani ve bende çok korkmaya başladım bir şey mi oldu diye görüş günüm c.ertesi nasıl dayancam bilmiyorum