Balannebalcocuk 2 gündür geçmeyen özellikle sabahları olan bir karın ağrım var kızlar 19+4 normal mi ? Yaşayan var mı ?
Bebiskosuu Balannebalcocuk havalar sıcak olduğu için farketmeden üşütüyorsunuzdur ben de geceleri çok ısınıyorum diye pervane karnım açık yatıyorum sonra günlerce karnım ağrıyo 🥲