Kızlar 9+5 deyim epilasyon yaptırdığım hiç kıl olmayan yerlerde bile minik minik çıkmaya başlamış🙄 cildim hassas olduğu için göbek,kol üstü ve yüzümün bazı yerlerine tüy sarartıcı yapıyordum.hamileliği öğrendiğimden beri yapmıyorum ve görünür olmaya başladılar . Ağdayla alırsam her yerim tahriş olur ve sivilce olur hiçbir yöntemle bunun önüne geçemedim illla ki oluyor. O yüzden tüyleri Nasıl sarartabilirim ? Tecrübeli olan var mıdır? Doğam içerikli bir tüy sarartıcı buldum ama kullanmak uygun olur mu? Doktor ağda yap diyo ama yapamam her yerim berbat olur