Pszge siz kendi doktorunuza görünün yarınnn, ayrıca göğüs hassasiyeti bir süreden sonra geçiyor zaten ilk zamanlardaki gibi olmuyor bu belirtiler ayrıca her bünye de farklı oluyor. Bunlarla kafanızı karıştırmayın. İçiniz rahat etmesi için kendi doktorunuza görüşseniz daha iyi olur.