nef1see Ben iki kez oldum 26 haftalıkken hem kanımda hem idrar yolumda oldu iki kutu antibiyotik kullandim geçiyor gibi oldu daha sonra 36 haftalıktim tekrardan idrar yolu enfeksiyonu oldum bu kez antibiyotik serum tedavisine başlandı ek olarak kurutulmuş dutun faydasi olduğu söylendi bu kez daha çabuk toparladım çünkü bende hic geçmeyen bir sancıyla başladı ağrı kesici vs fayda etmiyordu denedim daha çabuk toparladım deneyin derim