babyandmomyy o haftalarda benim de öyleydi ne yatabiliyordum ne de kalkabiliyordum sürekli eşim yardım ediyordu. Hele ilk uyandığımda o yataktan kalkmak kabusum olmuştu, doktorum yerleştiği ve ağırlığı arttığı için normal demişti 🥹 bi de tahlil yapmıştı biraz enfeksiyon da çıkmıştı. Şuan 36+2’yiz o acı arada bir geliyo ama alışıyosun sanırım 😁