Sumeyra19 lütfen böyle düşünme kız olsa belki hayrsız belki sağlıksız olacaktı . Siz sağlıklı ve hayrlı olsun diye duan edin . Ben 8haftalıkken kalp durması sonucu kürtaj oldum . Allah herkese sağlıklı ve hayrlı bebek nasip etsin önemli olan bu . İki erkek evladınız olmuş olacak ne kötü yorumlar böyle yandın falan demek çok ayıp gerçekten siz kimseye kulak asmayın üzülmeyin ki bebeğiniz de olumsuz etkilenmesin hisseder bunu . Kız erkek gerçekten fark etmiyor yaramazlık konusunda ne kız çocuklar gördüm huysuz , erkek çocuk gördüm öyle naif ki. Siz hayırlı olması yönünde dua edin sadece .