Kızlar merhaba şuan 10+2 deyim . Öncelikle sağlıklı olsun istiyorum tabki bebeğim ,cinsiyetinde çok merak ediyorum ilk bebegm:) rüyamda 2 3 aylık bir bebek gördüm mama sandalyesinde oturan erkekti saçları benim rengimdeydi ve gülüyordu, ama birisi bana bu fotoğrafı gösteriyordu ben de doktora gidince öğrencektik hani erkekmiş diyorum:) daha sonra eşimle benim oturduğum odaya mavi kışlık hirkali bir bayan geliyor sadece dümdüz mavi ve bana ismimle hitap ederek sizce üstüne bu şapka olurmu diyr oda hirkann aynısı mavi çok güzel olur diyip gülüyordu eşimle. Nette baktım bazıları tam tersi çıkabilir ozaman kiZ demiş sizinde rüyanızda gördüğünüz ve çıkan oldu mu :))))