Kızlar selam. Ben gebelikten önce de hipertiroid sorunu yaşadım bir sene tedavi gördüm ilaçla değerler normale dönmüştü ama gebelikte beraber tsh değerim yine düşmeye başladı. 28.haftadayım 2 hafta aralıklı kontrolle propycil 50mg kullandım bu zamana kadar. Bazen günde 1 bazen günde 2-3 değerime göre dozaj değişti. Ama günde 3 ten fazla almadım hiç. Bu ilaç plesantadan geçiyor bebekte tiroid sorunu olmasından çok endişeliyim. Bu ilacı kullanıp bebeğini sağlıkla kucaklayan var mı aranızda? Ya da doğum yapmadıysanız da doktorunuzun görüşleri neler paylaşabilir misiniz? 🫶🏼